صادقانه ی من و تو
 
یک فنجان با هم بودن
بیا تنهایی را کنار بگذاریم و با بال هایی که باهم درست کرده ایم به سوی یکدیگر پرواز کنیم
 
 

مهم نیست دختری یا پسر.کوچیکی یا بزرگ.پیری یا جوون یا...

الان تنها چیزی که اهمیت داره اینه که من و تو شاید به دست سرنوشت کنار هم قرار گرفتیم...

پس حتما قسمتی وجود داره...تا اول این پستو خوندی وبلاگو نبند...گاهی اوقات تصمیمایی که شاید حتی فکرشم نمیکنی زندگیتو عوض میکنه...

سلام!....

به وبلاگ من خوش اومدی!....ممنون که همون اول صفحه رو نبستی...!

من یکی ام شاید شبیه خودت...اسمم تیناست.14 سالمه.امسال کلاس سوم راهنمایی ام و متولد سوم خرداد ماه سال 1378.

اگه خواستی پستی توی این وبلاگ بذاری یا چیزی برای خودم بفرستی میتونی اونو به ایمیلم که تو پروفایل وبلاگ هست ارسال کنی.....مطمئن باش از باتو بودن لذت میبرم!

راستی اینجا شما ممکنه خیلی چیزا بخونید مثل خاطره.نامه.شعر.داستان.شاد.غمگین

هــمــــــه چیییییییییییی!

یک فنجان با هم بودن مهمان من!

نوش جان جفتمان!!!



نظرات شما عزیزان:

یک دوست
ساعت23:00---6 اسفند 1391
هییییییییییییییییی...حوصله ام سررفت تیناجون خب بنویس دیگهپاسخ:نوشتم عزیز الان

هامی
ساعت20:45---1 اسفند 1391
بازم سلام به آبجی تینا گلم ،خوبی آبجی ؟

آبجی دفعه بعد که اومد پست جدید نداشته باشین نظر نمیذارم براتون گفته باشم :دی..

خیلی عزیزی آبجی
پاسخ:فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تو گلم...چی بذارم آخه یه تقلبی برسون:دی


سمانه
ساعت15:02---29 بهمن 1391
وب نو مبارک عزیزم
پاسخ:فداااااای شما...ممنونم آبجی گلییییی!


هامی
ساعت12:06---26 بهمن 1391
سلام آبجی نه اتفاقا من این قالبو خیلی دوست دارم ،فقط خیلی وبتون خشک وخالیه یه پست جدید یه آهنگ قشنگ یه چیزی بذارین دیگه

آبجی یه مدته نیستین خیلی دلم برات تنگ شده ها

شاد باشین
پاسخ:عزیییییییز دلممم....منم دلم برات تنگ شده بود فدات شمممم!...کارایی برام پیش میومد نمیشد بیام ببخشید....درباره ی آهنگم انگار لاکس بلاگ مشکل داره نمیشه گذاشت ولی پستو چشممم حتما میذارم گل من!


رها
ساعت21:12---21 بهمن 1391
اخیییییییییییییییییییییییییییی ییییییی.خیلی وبت قشنگ شده.عالی شده عزیزم
پاسخ:ممنونم...چشمات قشنگ میبینه عزیز دل


هامی
ساعت23:16---20 بهمن 1391
سلام آبجی جونم

آخی وبلاگتون شده شبیه وبلاگ قبلی داداش امیر

امیدوارم این وب با شعور بمونه و نظرات منو بفرسته ،از الان تهدیدش کنی که اگه نظرات منو نفرسته به سرنوشت وب قبلب دچار میشه :دی..

آبجی جون همیشه موفق باشی
پاسخ:سلام داداشی..:دی...:دی....آره راست میگی!...شنیدی آقای وب؟؟؟؟؟:دیییی...ممنونم عزیزم که اومدی!...اگه قالب خوب نیست بگو عوض کنم قشنگ آبجی....فدااااااااااااای توووو...بازم مررررسییییییییییییییی!


رها
ساعت15:15---20 بهمن 1391
تینا جونم بی صبرانه منتظر مطالبت هستم

بهم سر بزن همیشه و نظر بده

راستی اینو باید بگم که همسنیم


رها
ساعت23:55---19 بهمن 1391
جالب بود....مطمئنم موفق میشی بی صبرانه منتظر نوشته هات هستم...راستی همیشه به وبلاگم سر بزن و نظر بده دوست جونم

اینم باید بگم که همسنیم خوشبختم عزیزمپاسخ:حتما بهت سر میزنم آبجی....واقعا هم سنیم؟؟؟؟؟؟چقدرررر عااالی!


نرگس
ساعت19:49---19 بهمن 1391
سلام امیدوارم تو هم بتونی یکی از وبلاگ نویسای معروف وبزرگ بشی،منم تازه شروع کردم،خوشحال میشم با من دوست باشی.

نرگس
ساعت19:49---19 بهمن 1391
سلام امیدوارم تو هم بتونی یکی از وبلاگ نویسای معروف وبزرگ بشی،منم تازه شروع کردم،خوشحال میشم با من دوست باشی.

نرگس
ساعت19:49---19 بهمن 1391
سلام امیدوارم تو هم بتونی یکی از وبلاگ نویسای معروف وبزرگ بشی،منم تازه شروع کردم،خوشحال میشم با من دوست باشی. پاسخ:حتما عزیییییییزممم....باید بگم که برای من باعث افتخاره ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 13:15 :: توسط : تینا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک فنجان با هم بودن و آدرس malakeyebahamboodan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 62911
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1